sobota, 8 marca 2014

początek wiosny, pierwsza sesja w 2014! ♡


#np Miss Movin' On - Fifth Harmony

Witam! z początku chciałam poruszyć temat iż jest mi smutno, bo coraz mniej osób komentuje moje posty, a chciałabym wysłuchać waszej opinii na dane tematy czy notki, więc mam nadzieję, że to się zmieni jak najszybciej. :) Generalnie jeśli chodzi o mnie to dużo się nie zmieniło, ferie skończyły mi się około tydzień temu, chodzę normalnie do szkoły. Wychodzę ze znajomymi, dzisiaj jest dzień kobiet! dostałam śliczne tulipany od taty, a następnie od dobrego przyjaciela z klasy. Jeśli chodzi o dzisiejszy dzień, humor mam całkiem niezły oby było tak dalej, ledwo wstałam, ale już zdarzyłam zrobić weekendowe porządki oraz zadbać o siebie samą.
W soboty rano kocham słuchać muzyki i wyglądać przez okno, nie mam zielonego pojęcia czemu. Dzisiejsze zdjęcia pochodzą od mojej dobrej koleżanki Zuzi, z którą wybrałam się na małą sesję do lasu. To pierwsze to zdecydowanie moje ulubione wcześnie wiosenne zdjęcie, haha z kolei mam na sobie bluzę dobrego kumpla, która ostatnio mi bardzo przypadła do gustu:)






ootd:
buty VANS | koszula z perełkami na kołnierzyku reserved | kwiatek aka spinka do włosów reserved | bluza KR3W K-Orginal |

Jeśli chodzi o następny post, to chętnie wysłucham waszych propozycji w komentarzach. Mam nadzieję, że notka na szybko jednak was chodź trochę zaciekawi, przyjmuję każdą krytykę, do napisania!
Chętnie również wysłucham jak u was? już po feriach? gdzie je spędziliście? podobały wam się?:) 

1 komentarz:

  1. Ładne zdjęcia ;3
    JULIETTEXOXO.BLOGSPOT.COM ♡
    +zapraszam na nowy post!

    OdpowiedzUsuń