piątek, 25 kwietnia 2014

w końcu ciepłooo! ♡


Witam! Jak wam mijają dni majowe? mnie bardzoo dobrze, spędzam je z na prawdę dobrymi ludźmi.
Generalnie nie mam najmniejszej ochoty wracać do trybu szkolnego, zdecydowanie lepiej czuję się w domu, lub gronie swoich znajomych. Kocham takie dni, gdy mogę wyjść i w dosłownym znaczeniu poczuć wiosnę, bądź siedzieć w domu i zająć się swoimi sprawami. Posiedzieć trochę w internecie, albo zrobić porządki w pokoju słuchając dobrej muzyki. Idealnie. Dzisiejszy dzień był bardzo upalny jak na jeden z pierwszych wiosny. Dosłownie, idealna pogoda na spacer do lasu, także wraz z dwójką przyjaciół się wybraliśmy.
W sumie porobiliśmy kilka dobrych zdjęć z których jestem zadowolona. Wracając do pogody, zazwyczaj, gdy jest ciepło czuję się zmęczona i tak jest również w tej chwili, a najśmieszniejsze jest to, że i tak mam ochotę wyjść na dwór haha więc pod wieczór zapewne znów wyjdę. :) Pierwsze i drugie zdjęcia to zdecydowanie moje ulubione haha





Także dzisiejszy dzień zaliczam do udanych! :)

1 komentarz: