czwartek, 10 grudnia 2015

EGZAMINY | ZMIANY OGÓLNE | YOUTUBE

#np Justin Bieber - no sense
Witam was! jak sami pewnie wiecie mój rocznik wiekowy pisał głównie teraz próbne egzaminy gimnazjalne, jeśli mam być szczera, to z angielskiego poszło mi chyba najlepiej a matematyki najgorzej (co nie jest u mnie zaskoczeniem) może jest mi trochę przykro z tego powodu, ale cóż.:) Aktualnie planuję zmiany w wyglądzie bloga, oraz większą aktywność na nim, mam nadzieję, że w końcu uda mi się to. W sumie jest to mój pierwszy blog, który przetrwał rzeczywiście długo mimo przerw, gdyż każdy pozostały usuwałam po jakimś czasie, szczerze mogę przyznać, że jestem dumna z tego bloga i mam nadzieję, że z każdą notką będzie szło mi coraz lepiej. Niedługo przerwa świąteczna więc planuję coś nagrać związane z tym na youtube'a, ale o tym wkrótce:) oraz dodać notkę związaną również z tym tematem.
Jeśli jeszcze nie widziałeś mnie wcześniej na blogu zapraszam do obserwacji bo to strasznie motywuje do dalszej pracy! i to samo co do mojego kanału na youtube, po prostu subskrybuj jeśli jesteś super!



 



Znaleźć mnie możecie na:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz